Jak si objednat kurz

Aktuality

Nový kurz

Akademie elektronických transakcí

V návaznosti na pilotní projekt „Akademie elektronických transakcí“ registrační číslo CZ.1.07/3.2.11/03.0089 Vám nabízíme nový kombinovaný vzdělávací program.

Ostatní

Privátní klientská zóna

Privátní zóna pro naše firemní zákazníky

Microsoft Office 2016 – rozdíly a nové funkce oproti 2010/2013

Přizpůsobíme Vám délku | program | termín | místo kurzu. POPTAT
Informace o kurzu
Časový rozsah: 1 den (9:00 - 16:00)
Příručka: studijní materiály nejsou v ceně kurzu
Anotace: Kurz je určen pro uživatele produktů Microsoft Office 2010 nebo 2013, kteří chtějí začít rychle a efektivně využívat produkty nového Office 2016. Zaměřeno na Word, Excel, Outlook a PowerPoint. Zjednodušené ovládání, hledání informací a sdílení ve všech aplikacích Microsoft Office. Snazší tvorba rešerší a sledování stavu sdíleného dokumentu v aplikaci Word. Nové nástroje týmové spolupráce v aplikaci Outlook. Účinnější funkce grafické prezentace a analýzy dat v aplikaci Excel. Snazší tvorba efektivní prezentace a nové funkce pro její převádění.
Předpoklady: Microsoft Windows - základní ovládání PC, základní školení Microsoft Office 2010 nebo 2013
Program kurzu
  • Společné novinky Office 2016
    • nové motivy Office
    • cílená nápověda pomocí funkce Řeknětě mi, co chcete udělat
    • Inteligentní vyhledávání
    • nové funkce pro snadné sdílení
    • spolupráce v reálném čase a sledování stavu dokumentu
    • vylepšená historie verzí
    • ochrana DLP (Data Loss Prevention)
  • Word
    • provedení rychlé rešerše s využitím funkce Zdroje informací
    • snadnější vkládání komentářů a jejich nové funkce
    • vkládání obrázků se správnou orientací
    • vkládání rukopisných rovnic
  • Excel
    • finanční šablony a šablona přehledy z kalendáře
    • vylepšená funkce automatického dokončování
    • efektivnější výpočty s využitím nových funkcí
    • snadná transformace dat s podporou nástroje Query
    • nové možnosti v práci s kontingenčními tabulkami
    • zdokonalená filtrace pomocí vícenásobného výběru v průřezu
    • nové speciální typy grafů dostupné i v jiných aplikacích
    • 3D mapy - grafické vizualizace
    • prognózování jedním kliknutím
    • publikování a sdílení analýz s Power BI
  • Outlook
    • získání pozornosti uživatele pomocí symbolu @
    • vyhledávání a vytváření skupin z pásu karet
    • zjednodušená archivace položek Outlook
    • zdokonalená funkce vyhledávání
  • PowerPoint
    • návrhy designu pro podporu procesně orientovaného textu
    • tvorba souhrnného náhledu pro eketivní pohyb a orientaci v prezentaci
    • uspořádání snímku s využitím funkce Návrhy designu
    • zvýrazňovač textu jako v aplikaci Word
    • vylepšená inteligentní vodítka
    • efektnější a bohatší styly obrazců
    • snadná animace objektů pomocí přechodu snímku Morfing
    • lepší rozlišení videa
  • Další informace
    • novinky dalších aplikací Microsoft Office - dle zájmu a časových možností

    Zpět na seznam


Naši partneři
E4Y

e-invent s.r.o.
Kontakt

Telefon: +420 270 001 114
Fax: +420 270 005 058
E-mail: skoleni@digiakademie.cz

Adresa

DIGI Akademie, s.r.o.
Vltavská 585/14
150 00 Praha 5